تجهیزات طبیعت گردی | خرید لوازم و تجهیزات طبیعت گردی با کیفیت و قیمت مناسب

خرید مناسب لوازم و تجهیزات طبیعت گردی لازمه هر سفری است, لب دریا, قله کوه, دل جنگل و کویر و هر جایی که مقصد شماست روسان جدیدترین و کاربردی ترین ها را در اختیار شما می گذارد. پس برای خرید آسوده با ما همراه باشد از بینالود تا سبلان ازخزر تا خلیج فارس و هر کجای ایران عزیز هستید.

 

به نام آفریننده ی طبیعت و زیبایی ها

 

مقدمه

خرید مناسب لوازم و تجهیزات طبیعت گردی لازمه هر سفری است, لب دریا, قله کوه, دل جنگل و کویر و هر جایی که مقصد شماست روسان جدیدترین و کاربردی ترین ها را در اختیار شما می گذارد. پس برای خرید آسوده با ما همراه باشید از بینالود تا سبلان از خزر تا خلیج فارس و هر کجای ایران عزیز که هستید.

 

لبخند رضایت (مشتری مداری):

لبخند شما زیباست  و روسان همیشه سعی کرده رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد و برای این منظور جوانب زیر را در نظر گرفته است.

 

1-قیمت و کیفیت مناسب:

با در نظر گرفتن تمام اقشار جامعه و هرگونه سلیقه ای سعی بر ارائه لوازم و تجهیزات طبیعت گردی مور نظر شما با انواع کیفیت و قیمت مناسب داریم, پس از خرید خود مطمئن باشید.

 

2-ارسال رایگان و فوری:

تمامی سفارش های بالای 300هزار تومان به صورت رایگان به سراسر ایران و در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شود. در صورتی که درخواست فوری بدهید ما برای شما در روزهای جمعه و تعطیل نیز بسته ارسال خواهیم کرد.

 

3- تا 2 روز ضمانت بازگشت وجه (امکان مرجوعی):

بعد از تحویل گرفتن محصول در صورت عدم رضایت  تا سه روز امکان بازگشت کالا وجود دارد.

 

4- تا 4روز امکان تعویض:

بعد از تحویل گرفتن محصول در صورتی که سایز آن و یا از هر لحاظ مناسب نباشد تا 4 روز فرصت دارید آن را به روسان ارسال کنید تا تعویض شود و مجدد برای شما رایگان پست شود.

 

5-شفافیت :

نقاط ضعف و قوت محصولات در کمال صداقت  نوشته شده است و در مواردی که محصول به صورت طرح یا های کپی باشد در توضیحات ذکر شده است.

 

6-پشتیبانی و ارتباط با مشتری:

ما شما رو دوست خود می پنداریم و علاقه داریم هر لحظه همراه شما باشیم, از این رو در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر جهت خرید محصولات و استفاده از آنها در طبیعت می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.
همچنین خوشحال می شویم تا عکس های خود را در طبیعت با محصولات خریداری شده از روسان جهت اشتراک گذاری در فضای مجازی برای ما ارسال کنید.

 

نتیجه گیری:

انسان گاهی نیاز به بازسازی خویشتن از لحاظ روانی و جسمی دارد, و یکی از کارهایی که می تواند برای این منظور انجام دهد سفر به دل طبیعت است. اما ممکن است طبیعت ما را با چالش ها و خطراتی مواجه کند, از این رو می توان با خرید و تهیه ملزومات و تجهیزات طبیعت گردی مناسب با آرامش خاطر بیشتری سفر کرد و بهتر از پس چالش های پیش رو برآمد. روسان شما را در این مسیر همراهی می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد